Καθημερινές συνήθειες που θα σε κρατήσουν σε φόρμα

Η επιτυχία κρύβεται στα μικρά πράγματα

Το lockdown των τελευταίων μηνών, αναμφίβολα δεν αποτελεί σύμμαχο της καλής σωματικής και ψυχικής μας υγείας. Στην αρχή βρήκαμε περισσότερο χρόνο ν’ ασχοληθούμε με όσα δεν προλαβαίναμε πριν από την καραντίνα και με τον εαυτό μας, απολαύσαμε τη σπιτική θαλπωρή με τους δικούς μας ανθρώπους, διαβάσαμε περισσότερο, ωστόσο μέσα σε όλα προσθέσαμε και κάποια κιλάκια παραπάνω. Ψυχραιμία.

Αν δε θέλεις να εντάξεις την γυμναστική στην καθημερινότητά σου, για διάφορους λόγους, τότε μπορείς με απλές και εύκολες συνήθειες να διατηρήσεις ή και να βελτιώσεις την φόρμα σου, καθώς και να ανεβάσεις την ψυχολογία σου.

1. Να σκέφτεσαι τι πρέπει να τρως κατά τη διάρκεια της ημέρας κι όχι τι δεν πρέπει
Η λύση της σκληρής δίαιτας ποτέ δεν βοήθησε. Αντί να ανησυχείς για το τι πρέπει να τρως μέσα στην ημέρα, καλύτερα να δώσεις έμφαση στα γεύματα και τις τροφές που πρέπει να καταναλώνεις. Φρέσκιες δροσερές σαλάτες, νόστιμα vegan πιάτα, υγιεινά smoothies είναι μόνο μερικά από αυτά που μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου και ταυτόχρονα να εξελίξεις γευστικά.

2. Να ξεκουράζεσαι
Σημασία δεν έχει πόση γυμναστική θα κάνεις (αν κάνεις), αλλά σε τελική ανάλυση πόσο θα ξεκουράζεσαι. Το παν είναι η ισορροπία κι όχι η τελειότητα σε ένα μόνο πράγμα. Το σώμα χρειάζεται την ξεκούραση, όπως ακριβώς χρειάζεται την τροφή και την άσκηση. Εκμεταλλεύσου τις χαλαρές στιγμές όταν προκύπτουν και όταν νιώθεις πως είσαι στην τσίτα, χάρισε στον εαυτό σου ένα χαλαρωτικό μπάνιο και στη συνέχεια ένα ζεστό χαμομήλι. Ξεκούρασε τα μάτια σου για τουλάχιστον μισή ώρα, μακριά από οθόνες και κινητό και όσον αφορά τον ύπνο σου, οπωσδήποτε να είναι 8 ώρες.

3. Μην μένεις νηστική, ούτε και πολύ χορτάτη
Σύμφωνα με ορισμένες μοντέρνες δίαιτες, όσο πιο λίγο τόσο το καλύτερο. Λάθος. Το φαγητό είναι ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σου για να ανταπεξέλθει στις καθημερινές δουλειές. Αν δεν χορταίνεις από τα γεύματα σου, τότε πρόσθεσε τα λαχανικά, τα αμύγδαλα, τα όσπρια και τα δημητριακά στη διατροφή σου. Να έχεις μαζί σου θρεπτικά σνακς, όταν νιώθεις έντονη πείνα. Στην αντίθετη περίπτωση, όταν τρως υπερβολικά πολύ, νιώθεις έντονη δυσφορία και πόνους στο στομάχι, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κάνεις τίποτα. Να τρως “έξυπνα” κι όχι να τσιμπολογάς κάθε φορά που βαριέσαι, είσαι αγχωμένη ή απλά τα έχεις όλα μπροστά σου.

4. Να πίνεις οκτώ ποτήρια νερό ημερησίως
Το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου, είναι να πίνεις νερό. Όταν είσαι ενυδατωμένη, είσαι και υγιής. Να βάλεις στο πρόγραμμά σου να πίνεις 8-1ο ποτήρια νερό, καθώς και να ξεκινάς με ένα ποτήρι νερό την ημέρα σου πριν το πρωινό σου.

5. Να έχεις νέα ενδιαφέροντα καθημερινά
Η ψυχολογία σου χρειάζεται το boost και το μυστικό της μακροζωΐας είναι να έχεις συνεχώς ενδιαφέροντα. Αυτό σημαίνει από νέα workouts, χόμπι, διαφορετικές κι εναλλακτικές συνταγές και γενικά, οτιδήποτε θα σε κάνει χαρούμενη, θα σε ανανεώσει και θα σε εξελίξει.

ΣΧΟΛΙΑ