«Βάλσαμο» για τα καταστήματα το click away – Καλύφθηκε το 35% των περσινών πωλήσεων

7 στους 10 καταναλωτές το επιλέγουν

Πρώτο δείγμα εξόχως θετικό. Αυτό φανερώνουν τα στοιχεία της ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπ. Ανάπτυξης για τη μέθοδο click away που εφαρμόστηκε στα καταστήματα.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το click away -δηλαδή η προπαραγγελία και παραλαβή σε εξωτερικό χώρο του καταστήματος, ακόμη κι αν βρίσκεται σε άλλη περιοχή εντός της ίδιας περιφέρειας- τέθηκε σε εφαρμογή την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί ζωντανή η σχέση των επιχειρήσεων και καταστημάτων με τους καταναλωτές.

Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών.

«Από τα μέχρι τώρα εξαχθέντα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), αγγίζει το 70%» σημειώνει η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

«Κλειδί» η συμμόρφωση των καταστημάτων προς τα μέτρα

Στην επιτυχία αυτή, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, συνέτεινε καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν. Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.

«Σήμερα λοιπόν μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους. Αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις» καταλήγει η ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ