Πράσινη σαλάτα

Πλούσια σε γεύση και υγιεινή

Υλικά

  • Διαλέγουμε φρέσκα φύλλα της αρεσκείας μας, για την σαλάτα μας πχ. μαρούλι, σπανάκι, σέσκουλα, αντίδια κλπ
  • Λίγο ελαιόλαδο
  • 4-5 φέτες μπέικον
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • 1 κρεμμύδι φρέσκο (κομμένο σε ροδέλες)
  • 1 χούφτα κουκουνάρια
  • Λίγο ξύδι βαλσάμικο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Θυμάρι

Εκτέλεση

  • Αρχικά πλένουμε πολύ καλά τα χορταρικά που έχουμε επιλέξει να βάλουμε στην σαλάτα και τα στεγνώνουμε.
  • Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, βάζουμε λίγο λαδάκι και σοτάρουμε τις φέτες κρεμμυδιού. Έπειτα προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι και το θυμάρι.

Όταν σοταριστούν τα υλικά μας καλά, τα σπρώχνουμε στην άκρη του τηγανιού ώστε να μην ακουμπούν στην φωτιά.

Στο υπόλοιπο τηγάνι σοτάρουμε τις φέτες του μπέικον πολύ καλά μέχρι να γίνουν πολύ τραγανές.

Στην συνεχεία ρίχνουμε το σκόρδο μας, αφού πρώτα το έχουμε ψιλοκόψει.

  • Ανακατεύουμε για λίγο και ρίχνουμε και τα κουκουνάρια, συνεχίζουμε το ανακάτεμα πολύ γρήγορα, ώστε να πάρουν όμορφο χρώμα.
  • Βάζουμε τα χορταρικά σε ένα μπωλ και από πάνω τους ρίχνουμε και τα υπόλοιπα υλικά που έχουμε ετοιμάσει.
  • Τέλος, ανακατεύουμε την σαλάτα μας πολύ καλά, προσθέτουμε λίγο λαδάκι και το μπαλσάμικο μας.
  • Αυτό ήταν, η σαλάτα μας είναι έτοιμη να την απολαύσουμε ζεστή άλλα και κρύα.

Συμβουλές για την σαλάτα μας:

  • Για ένα ακόμα πιο πλούσιο αποτέλεσμα μπορούμε να ρίξουμε πάνω από την σαλάτα λίγο σουσάμι.
  • Μπορούμε να την συνοδέψουμε με φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης με αλειμμένο σκόρδο, σαν πρώτο πιάτο.

ΣΧΟΛΙΑ