Κινητά: Τι κάνετε σε περίπτωση αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT), σε περίπτωση αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης:

Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση – χωρίς επιβάρυνση – εντός 30 ημερών.

Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν.

Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ