Αλκαλική δίαιτα: Η εναλλακτική λύση για λιγότερα κιλά

Στην αναζήτηση εναλλακτικών τρόπων απώλειας βάρους ακούγεται ιδιαίτερα τελευταία η αλκαλική δίαιτα.

Στα ερωτήματα, τι είναι, τι περιλαμβάνει και ποιά τα αποτελέσματά της απαντά ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team, δίνοντας και ένα ενδεικτικό ημερήσιο πλάνο αλκαλικής διατροφής.
Η αλκαλική δίαιτα είναι μια εναλλακτική διατροφή, που προσπαθεί να διορθώσει το pH του σώματος, δίνοντας έμφαση σε τρόφιμα που έχουν περισσότερο αλκαλικές αντιδράσεις στο σώμα.

Εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά που προτείνεται να καταναλώνονται όσο το δυνατόν ολόκληρα, ωμά ή στον ατμό, η αλκαλική δίαιτα αγαπά, τα αμύγδαλα και τα καρύδια.

Πρέπει να αποφεύγονται τα περισσότερα ζωϊκά προϊόντα όπως το κρέας, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά τα οποία επιτρέπονται μόνο σε πολύ μικρές ποσότητες ή και καθόλου. Το ίδιο ισχύει για τα δημητριακά και τα προϊόντα τους όπως το ψωμί. Δεν επιτρέπεται επίσης η κατανάλωση καφεΐνης και αλκοόλ. Επεξεργασμένα τρόφιμα και δημητριακά εμπορίου είναι επίσης εκτός λίστας.

Οι καλύτερες αλκαλικές τροφές
Μπρόκολο: Με τρεις – τέσσερις μερίδες μπρόκολο την εβδομάδα θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα τόσο στη διατροφή σας όσο και στην υγεία σας. Είναι η καλύτερη πηγή χλωροφύλλης, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών που μειώνουν τις περιττές τοξίνες, την οξύτητα του αίματος και βελτιώνουν την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος και τον μεταβολισμό.
Αβοκάντο: Διαθέτει μία σειρά από υγιεινά λιπαρά που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρείται από κάποιους πως αυτά μπορεί μακροπρόθεσμα να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους. Τα καλά λιπαρά του αβοκάντο αυξάνουν τις λιποπρωτεΐνες υψηλής πυκνότητας και παράλληλα βοηθούν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης.
Αγγούρια:Το αγγουράκι που συνοδεύει υπέροχα ακόμη και το ποτό, αξίζει την προσοχή μας. Το 95% της περιεκτικότητάς του σε νερό αυτομάτως το καθιστά ως ένα από λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδες.
Σπανάκι:Το σπανάκι αποτελεί – και όχι άδικα από πλευράς διατροφικής αξίας – μία από τις πιο ολοκληρωμένες τροφές. Οι φυτικές ίνες που διαθέτει βοηθούν στις βασικές λειτουργίες του σώματος ενώ παράλληλα η χλωροφύλλη του ωφελεί σημαντικά το αίμα.

Η αλκαλική δίαιτα έχει γρήγορα αποτελέσματα στην καύση του λίπους
Μια αλκαλική διατροφή σε γενικές γραμμές είναι μια επιλογή διατροφής που προωθεί υγιεινές διατροφικές συνήθειες οι οποίες όμως, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φρούτα και λαχανικά θα αποφέρουν την γρήγορη καύση λίπους. Όμως η συγκεκριμένη δίαιτα πρέπει να εφαρμόζεται για ένα μήνα μόνο, γιατί αν ακολουθηθεί αυστηρά για μεγαλύτερο διάστημα, επειδή είναι χαμηλή σε θερμίδες και πρωτεΐνες, μπορεί να «ρίξει» τον οργανισμό.

Ένα παράδειγμα ημερήσιου πλάνου αλκαλικής δίαιτας:

Προ-πρωινό: Πράσινο τσάι (νηστικοί).Πρωινό: Smoothie με φρούτα.
Δεκατιανό: 1 τοστ με 1/2 αβοκάντο.Μεσημεριανό: 1 μπολ σούπα λαχανικών.
Απογευματινό: 1 χούφτα αμύγδαλα ή φουντούκια.
Βραδινό: 1 πίτα αραβική ολικής με καλαμπόκι, μαρούλι, ψητές πιπεριές.
Τα οφέλη της αλκαλικής δίαιτας είναι πολλά. Υπόσχεται άμεση απώλεια βάρους και επίσης βοηθά στη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Βοηθάει στην αποφυγή πολλών ασθενειών καθώς επίσης στην πρόληψη και θεραπεία της αρθρίτιδας. Αυξάνει την ενέργεια, τη συγκέντρωση και βελτιώνει τη διάθεση.Το σώμα αποκτά ευεξία και τα κύτταρα αναπλάθονται. Διώχνει κιλά, γιατί ξεμπλοκάρει το μεταβολισμό του λίπους και αποτοξινώνει με φυσικό και υγιεινό τρόπο.

Η αλκαλική διατροφή διορθώνει τα προβλήματα της επιδερμίδας, όπως η ακμή, προλαμβάνει τις ρυτίδες και τη γήρανση και φρεσκάρει την όψη μας διώχνει τις καούρες, το πρήξιμο και κάνει επίπεδη την κοιλιά και είναι πολύ βοηθητική σε άτομα που υποφέρουν από σύνδρομο χρόνιας κόπωσης ή από στρες. Δοκιμάστε την!

ΣΧΟΛΙΑ