Πάτρα: Τέλος στο σήριαλ – Υπεγράφη η σύμβαση για τη σιδηροδρομική γραμμή Ψαθόπυργος – Ρίο

Σε 3 χρόνια αναμένεται να ολοκληρωθεί το έργο

Ενα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση έφτασε η σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα – Αθήνα, καθώς την Παρασκευή υπεγράφη η σύμβαση για τη σιδηροδρομική κατασκευή στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο Αχαϊας, βάζοντας έτσι τέλος στο πολύχρονο σήριαλ.

Η σύμβαση για το έργο «Κατασκευή έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από ΧΘ 113+000 – 123+500 στο τμήμα Ψαθόπυργος – Περιοχή Ρίου», υπογράφη ανάμεσα στην ΕΡΓΟΣΕ και την εργοληπτική επιχείρηση «GD INFRASTRUTTURE SLR».

Η προσφορά της «GD INFRASTRUTTURE SLR» για την υλοποίηση του έργου ανέρχεται σε 96.049.725,14 ευρώ.

Ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου ανέρχεται σε 36 μήνες.

Με το έργο που ξεκινά άμεσα, γίνεται ένα μεγάλο βήμα για την ολοκλήρωση της γραμμής Πάτρας – Αθήνας και του συνολικού σιδηροδρομικού διαδρόμου Προμαχώνας/Ειδομένη – Θεσσαλονίκη – Αθήνα/Πειραιάς – Κόρινθος – Πάτρα.

Το έργο συγχρηματοδοτείται με Κοινοτική Συνδρομή από τον Μηχανισμό Connecting Europe Facility (CEF)

Το φυσικό αντικείμενο του έργου

1. Κατασκευή της υποδομής της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, περίπου. Την κατασκευή ή/ και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο ακολουθεί παράλληλα, ανάντη ή/ και κατάντη τη ΝΣΓ αποκαθιστώντας την επικοινωνία μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών.

2. Κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής.

3. Κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών (ΣΓ).

4. α) Κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut Αγίου Βασιλείου, από τη ΧΘ 115+879,802 έως τη ΧΘ 116+505,777 και
β) Κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut Ρίου από τη Χ.Θ. 119+718,60 έως τη Χ.Θ. 120+110,80.

5. Κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών.

ΣΧΟΛΙΑ