Σπίρτζης από Πάτρα για την υπογειοποίηση του τρένου: 130 εκατομμύρια ευρώ είναι δεσμευμένα από το τρέχων ΕΣΠΑ

«Ψέματα Καραμανλή για το κόστος-Έτοιμη η μελέτη»

«Ανέκδοτο» χαρακτήρισε ο πρώην υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης τα όσα είπε ο νυν υπουργός Κώστας Καραμανλής περί κόστους 1 δις ευρώ για την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα.

Ο κ. Σπίρτζης ήρθε στην Πάτρα για να προετοιμάσει την επίσκεψη Τσίπρα στην Αχαϊκή πρωτεύουσα. Δήλωσε ότι 130 εκατομμύρια ευρώ είναι δεσμευμένα από το τρέχων ΕΣΠΑ για την υπογειοποίηση και ότι δεν είναι δυνατόν η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου να κόστισε 750 εκατ. και η υπογειοποίηση 5 χλμ να στοιχίζει 1 δις! Υποστήριξε ότι υπάρχουν όλες οι μελέτες και θα πρέπει ο κ. Καραμανλής να ψάχνει καλύτερα στις υπηρεσίες του υπουργείου του.

Ο πρώην υπουργός τόνισε πως η μελέτη που υπάρχει για την υπογειοποίηση, από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύση, είναι έτοιμη και ότι ο εργολάβος θα αναλάμβανε την υποχρέωση να κάνει και την μελέτη για περαιτέρω υπογειοποίηση του τρένου από τον Αγιο Διονύσιο μέχρι το νέο λιμάνι.

«Η κυβέρνηση έχει στοχοποιήσει την Αχαϊα. Το απέδειξε με την Νομική της Πάτρας, συνέχισε με την Πατρών Πύργου και συνεχίζει με το τρένο» είπε χαρακτηριστικά!

Για καθυστερήσεις έργου

Έχει αποκλειστική ευθύνη η ΝΔ για τις καθυστερήσεις που υπάρχουν για την Πατρών Πύργου, δήλωσε  προηγουμένως ο κ. Σπίρτζης. Υποστήριξε ότι το έργο απεντάχθη το 2013 επί ΝΔ μετά ήταν δύσκολο να ξαναμπεί σε χρηματόδότηση, μπήκε μόνο επειδή το κατάτμησαν σε 8 εργολαβίες και σήμερα υπάρχει πολιτική ανεπάρκεια για την υλοποίησή του από τον Κώστα Καραμανλή.

Απαντώντας στα όσα έχουν δηλωθεί, πως την Μεγάλη Εβδομάδα εγκαινίασε το εργο και την επόμενη σταμάτησε, δήλωσε πως… φαίνεται πως τα στελέχη της ΝΔ δουλεύουν την Μεγάλη Παρασκευή και την Κυριακή του Πάσχα. Εμείς που πιστεύουμε στον Χριστό δεν δουλεύουμε. Ας πάνε τώρα να δουν αν υπάρχουν εγκατεστημένα εργοτάξια», κατέληξε!

ΣΧΟΛΙΑ