Το Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάπτυξη του στίβου

Διάρκειας 4 ετών

Η World Athletics δημοσίευσε το τετραετές Στρατηγικό Σχέδιο, το οποίο προετοιμάστηκε για να αξιοποιήσει τη δύναμη και την προσβασιμότητα του κλασικού αθλητισμού για να οδηγήσει στην ανάπτυξη του στίβου και να δημιουργήσει έναν υγιέστερο και καλύτερο κόσμο.

Σε πρόσφατες συναντήσεις, η World Athletics και οι 214 εθνικές Ομοσπονδίες μέλη της συζήτησαν την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει ο κλασικός αθλητισμός τα επόμενα τέσσερα χρόνια και τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις και ευκαιρίες που έχει το άθλημα, καθώς ο κόσμος αρχίζει να εξέρχεται από την καραντίνα λόγω της Covid 19.

«Έχει γίνει μια σπουδαία δουλειά στην ανάπτυξη του τετραετούς στρατηγικού μας σχεδίου, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλό μας, Τζον Ρίντζεον, με συμβολή και συμμετοχή από όλους στην WA, το εκτελεστικό μας συμβούλιο, τους προέδρους των συνομοσπονδιών, τους προέδρους της Επιτροπών μας κ.α.» δήλωσε ο πρόεδρος της WA, Σεμπάστιαν Κόε.

«Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σώμα εργασίας που συγκεντρώνει όλα τα σπουδαία πράγματα που κάνουμε ως παγκόσμιο αθλητικό σώμα με στόχο το καλύτερο και περιλαμβάνει μερικές καινοτόμες και δημιουργικές ιδέες για την προώθηση της ανάπτυξης του αθλήματός μας και συσπειρώνει όλους τους ενδιαφερόμενους σε ένα ενιαίο όραμα, με αποστολή και σαφείς προτεραιότητες» πρόσθεσε ο Κόε.

Ο στόχος του στρατηγικού πλάνου είναι:

Η ανάπτυξη του αθλήματος ώστε να μπει στη ζωή των ανθρώπων και των κοινοτήτων τους.

Η έμπνευση δημιουργίας παγκόσμιων, ελκυστικών και προσβάσιμων αγώνων, εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων, ώστε οι ταλαντούχοι αθλητές να μπορούν να διασκεδάσουν και να εμπνεύσουν τον κόσμο.

Η σωστή διοίκηση μιας αθλητικής ομοσπονδίας που θα αποτελέσει το καλύτερο παράδειγμα, λαμβάνοντας γενναίες ηγετικές αποφάσεις και εκτιμώντας συνεργασίες που προσφέρουν αθλητισμό σε όλο τον κόσμο.

Το επίκεντρο του σχεδιασμού βασίζεται σε κάποιους στόχους με προτεραιότητες. Δηλαδή τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις του αθλήματος, τους φίλους του στίβου που πρέπει να παρακολουθούν τους αγώνες και να συμβάλουν στη διάδοσή του, αλλά και στις εμπορικές συνεργασίες, δηλαδή στην προσέλκυση χορηγών που θα συμβάλουν στη χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων του στίβου.

amna.gr

ΣΧΟΛΙΑ