Κορονοϊός: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις βιβλίων, βιντεοπαιχνιδιών και… προφυλακτικών στην Κίνα

Εκατομμύρια Κινέζοι είναι αναγκασμένοι να παραμένουν μέσα στα σπίτια τους λόγω του κορονοϊού, με αποτέλεσμα να στραφούν στις διαδικτυακές αγορές για να καταπολεμήσουν την ανία τους. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ραγδαία αύξηση των πωλήσεων σε κονσόλες Nintendo Switch, στρώματα γιόγκα, βιβλία και… προφυλακτικά.

Τα εμπορικά κέντρα και τα καταστήματα παραμένουν κλειστά με τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και των smartphones να σημειώνουν κατακόρυφη πτώση. Αντίθετη πορεία σημειώνουν τα προϊόντα σχετίζονται με την υγεία, την διασκέδαση και την ομορφιά, των οποίων η ζήτηση είναι αυξημένη.

Σύμφωνα με στοιχεία από τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group, το παιχνίδι «Ring Fit Adventure» για το Nintendo Switch, το οποίο συνδυάζει τη διασκέδαση με τη σωματική άσκηση, εμφανίζει τη μεγαλύτερη ζήτηση. Οι πωλήσεις του έχουν υπερτετραπλασιαστεί τις δύο τελευταίες εβδομάδες μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου σε σχέση με τα συνηθισμένα επίπεδα.

«Κανένα φάρμακο δεν έχει μέχρι στιγμής λειτουργήσει κατά του ιού. Το μόνο στο οποίο μπορείς να υπολογίζεις είναι η κατάσταση της υγείας σου», λέει ο 38χρονος υπάλληλος γραφείου Γκουό Γιαν, ο οποίος αγόρασε πρόσφατα το»Ring Fit Adventure». «Θέλω να γυμνάζομαι στο σπίτι για να είμαι υγιής και σε καλή φόρμα».

Οι πωλήσεις των στρωμάτων για γιόγκα και των μηχανημάτων κωπηλασίας επίσης έχουν εκτιναχθεί στα ύψη καθώς σημείωσαν άνοδο έως και 250% στη διάρκεια δύο εβδομάδων τον Φεβρουάριο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Οι πωλήσεις των βιβλίων κατέγραψαν άνοδο 60% στην ιστοσελίδα αγορών της Alibaba, την Tmall, την εβδομάδα από τις 10 Φεβρουαρίου σε σχέση με μια εβδομάδα νωρίτερα.

Σε άλλους κινεζικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου επίσης σημειώνεται αύξηση στην πώληση προϊόντων που συνήθως δεν είναι ευπώλητα. Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo μεγάλη ζήτηση έχουν τα κιτ κουρέματος των μαλλιών και τα προφυλακτικά, που αμφότερα συγκαταλέγονται στα πρώτα δέκα σε πωλήσεις προϊόντα.

ΣΧΟΛΙΑ