Πατρών-Πύργου: «Φρένο» επ’ αόριστον στο τμήμα Αμαλιάδα-Κυλλήνη

Νέες περιπέτειες λόγω δικαστικών εξελίξεων στην τρίτη εργολαβία

Νέες περιπέτειες για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, αφού οι δικαστικές εξελίξεις στην τρίτη εργολαβία Αμαλιάδα-Κυλλήνη αναβάλλουν επ’ αόριστον την έναρξη των εργασιών και στα οκτώ τμήματα ταυτόχρονα. Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο εταιρείες προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα κατά της απόφασης του υπουργείου να τις αποκλείσει από τον διαγωνισμό και να μη λάβει υπόψη την προσφορά τους.

Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας «ΘΕΜΕΛΗΣ», η οποία προσέφυγε στο ΣτΕ, επιβεβαίωσε με δηλώσεις του στην εφ. «Πατρίς» τις δικαστικές εξελίξεις και τόνισε ότι πλέον περιμένουν από το υπουργείο να προχωρήσει στις προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.

«Στις 18 Μαρτίου εκδικάστηκε η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά του αποκλεισμού από τον διαγωνισμό για το οδικό τμήμα Αμαλιάδα-Κυλλήνη και λίγες μέρες αργότερα ενημερωθήκαμε ότι το ΣτΕ την έκανε δεκτή. Επομένως, είμαστε εντός του διαγωνισμού και περιμένουμε από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών να εξετάσει την προσφορά μας και να μας καλέσει να καταθέσουμε δικαιολογητικά για την αιτιολόγηση της έκπτωσης και ό,τι άλλο χρειάζεται για να προχωρήσει η διαδικασία», τονίστηκε χαρακτηριστικά στην εφ. «Πατρίς».

Υπενθυμίζεται πως στη δημοπράτηση του τρίτου τμήματος συμμετείχαν 13 σχήματα. Την καλύτερη προσφορά κατέθεσε τότε η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευαστών με έκπτωση 57,45%, όμως βγήκε εκτός λόγω μη επαρκούς αιτιολόγησης της υψηλής έκπτωσης. Δεύτερος μειοδότης ήταν η Κυπριακή εταιρεία Cyfield Development Public Limited με 48,39% και τρίτος μειοδότης η Κ/Ξ Θεμέλη-Ελληνική Υδροκατασκευή με 47,23%. Αμφότερες αποκλείστηκαν από τον διαγωνισμό, όπως και η ιταλική GD Infrastrutture (46,4%) και προσωρινός ανάδοχος αναδείχθηκε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 45,54%, κάτι που προκάλεσε τις προσφυγές από τη Cyfield και την Κ/Ξ Θεμέλη-Ελληνική Υδροκατασκευή.

Πλέον, κανένας δεν μπορεί να προσδιορίσει με ακρίβεια πότε θα ξεκινήσουν τα έργα σε αυτό το οδικό τμήμα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συμβασιοποίηση θα γίνει τμηματικά, με την υπογραφή μερικών συμβάσεων πριν από το Πάσχα από την αρμόδια υπηρεσία, για να εγκατασταθούν τα πρώτα εργοτάξια.

 

Πηγή: patrisnews.com

ΣΧΟΛΙΑ