Πάτρα: Το φθινόπωρο το αργότερο η τελική απόφαση για τον σιδηρόδρομο

Οι προτάσεις της υπόγειας διέλευσης μέσα από την πόλη είναι πιο ρεαλιστικές

Το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο 2017, καθώς δεν υπάρχει πλέον η παραμικρή δυνατότητα περαιτέρω καθυστερήσεων, αφού οι Ευρωπαϊκές χρηματοδοτικές ροές κινδυνεύουν να ακυρωθούν σε βάρος της Ελλάδας, της οικονομίας της και φυσικά σε βάρος της Πάτρας και της τοπικής κοινωνίας, θα ληφθεί η τελική απόφαση για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή και την διέλευσή της μέσα από την πόλη των Πατρών, όπως επισημαίνει το ypodomes.com.

Μάλιστα σύμφωνα με το ίδιο άρθρο στην διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη συζητήθηκαν οι τρεις τεχνικές λύσεις που έχουν παρουσιασθεί επισήμως για διαβούλευση.

Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνος Βούρδας, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιώργος Αποστολόπουλος, και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ κκ Χρήστος Διονέλης και Κώστας Πετράκης ήταν μεταξύ αυτών που υποστήριξαν τις δύο συγκεκριμένες λύσεις που προτείνονται από ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ και οι οποίες πέραν της εξυπηρέτησης της πόλης που εξασφαλίζουν, έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα του ρεαλιστικού χρονοδιαγράμματος και εξασφαλισμένης χρηματοδότησης.

Στην ευρεία και πολύ ζωντανή συζήτηση, εξέθεσαν τις απόψεις τους πολλοί πολίτες, οι Δημοτικές παρατάξεις και άλλοι πολιτικοί και τεχνικοί φορείς.

Στην καταληκτική τους τοποθέτηση ο κ. Βούρδας ανέφερε ότι η συζήτηση ανέδειξε θέματα προς περαιτέρω διερεύνηση, την οποία θα αναλάβουν η ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ