Black Friday 2019: Με το δάκτυλο …στην τσέπη οι κυνηγοί προσφορών

Η Black Friday 2019 στην ελληνική αγορά πλησιάζει και η εμπειρία έχει δείξει ότι η Μαύρη Παρασκευή δεν είναι υπόθεση μίας ημέρας

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών οι αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών έχουν δημιουργήσει λίστες αναμονής για τις προσφορές της Black Frday 2019, ενώ και φέτος δεν θα λείψει το φαινόμενο της μακράς Μαύρης Παρασκευής.

Από τις αρχές του Νοεμβρίου έχουν ξεκινήσει οι διαφημίσεις οι οποίες δημιουργούν κλίμα και αυξάνουν τις προσδοκίες. Για την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών η συγκεκριμένη εβδομάδα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς σύμφωνα με κύκλους της αγοράς στο διάστημα αυτό πραγματοποιούνται σχεδόν το 10% των ετήσιων πωλήσεων.

Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις η Black Friday θα λάβει και φέτος διαστάσεις, και θα επεκταθεί τόσο χρονικά (πιθανότατα έως και τη Δευτέρα που κατά το εμπορικό έθιμο επέρχεται η Cyber Monday, ενώ δεν αποκλείεται να ξεκινήσουν από την Πέμπτη) όσο και προϊοντικά, καθώς πλέον κάθε κατηγορία λιανεμπορικής επιχείρησης επιδιώκει να καρπωθεί μερίδιο από το καταναλωτικό εισόδημα.

Αν και το θεσμό της Black Friday εισήγαγε στην ελληνική αγορά η Public, ακολουθούμενη από τις μεγάλες αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών (Πλαίσιο, Κωτσοβολος) την πρακτική υιοθέτησε πλήθος τόσο οργανωμένων, όσο και μεμονωμένων επιχειρήσεων.

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις απο το Dikaiologitika News

Ακολουθώντας μάλιστα την μέθοδο της Amazon, η ηλεκτρονική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, Skroutz.gr έχει ήδη δημιουργήσει ειδική σελίδα παρακολούθησης της πτώσης τιμών που προσφέρουν τα συνεργαζόμενα καταστήματα, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν όσο πλησιάζει η 29η Νοεμβρίου.

Το μερίδιο τους στην Black Friday θα διεκδικήσουν φέτος και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως η Σκλαβενίτης (με προσφορές σε είδη οικιακής χρήσης και έπιπλα) και η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω του συστήματος συλλογής πόντων, που θα προσφέρει στους καταναλωτές που θα επιλέξουν συγκεκριμένους συνδυασμούς προϊόντων.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του black-friday.global:

Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.
Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.
Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

ΣΧΟΛΙΑ