Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019
29.4 C
Πάτρα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Και η Κωνσταντοπούλου υποψήφια στην Αχαΐα Ενεργοποιείται το νέο πλαίσιο προστασίας της πρώτης κατοικίας (αιτήσεις) Στην Αθήνα στα μέσα Ιουλίου οι θεσμοί Προσλήψεις «Βοήθεια στο Σπίτι»: Προχωρούν κανονικά και με αλλαγή κυβέρνησης Ηλεία: Αυτός είναι ο 19χρονος που «έσβησε» ενώ έπαιζε μπάσκετ – (ΦΩΤΟ) Επιλογή Προϊσταμένων: Ποιοι παίρνουν «μπόνους» από την αναγνώριση προϋπηρεσίας Πάτρα: 5χρονο «αγγελούδι» δίνει μάχη για να κρατηθεί στην ζωή Για πέμπτη νύχτα «πόλεμος» με μολότοφ στα Εξάρχεια Γερμανικά ΜΜΕ για εκλογή Ιμάμογλου: Το σύστημα Ερντογάν κλονίζεται Κύμα καύσωνα σαρώνει την Ευρώπη -Συναγερμός σε Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο και Γερμανία Θλίψη στον Πύργο για τον Λάμπη Μιχαλακόπουλο – «Έσβησε» ο 48χρονος πατέρας τριών παιδιών ΟΠΕΚΑ: Την Τρίτη καταβάλλονται τα προνοιακά επιδόματα

Μετρό: Αναβαθμίζονται τα εκδοτικά μηχανήματα παλιότερης τεχνολογίας – Στο 12,5% η μηνιαία αύξηση των εσόδων

Μετρό: Αναβαθμίζονται τα εκδοτικά μηχανήματα παλιότερης τεχνολογίας – Στο 12,5% η μηνιαία αύξηση των εσόδων

Καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών του μετρό θα φέρει η αναβάθμιση των εκδοτικών μηχανημάτων παλαιότερης τεχνολογίας δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ Γιώργος Θωμόπουλος. Όπως λέει έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές διαλειτουργικότητας, οι οποίες ήταν επιτυχής.

Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο το πρόβλημα με τις ουρές εντοπίζεται, σε αυτή τη φάση, στις πρώτες ημέρες κάθε μήνα όταν οι επιβάτες σπεύδουν μαζικά να ανανεώσουν τις κάρτες ή τα πολλαπλά εισιτήρια που χρησιμοποιούν.

 Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι τα μηνιαία έσοδα απο την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν αυξηθεί κατά 10 με 12,5% ακολουθώντας αυξητική τάση.

 Επιβεβαιώνει ότι η ΣΤΑΣΥ εξετάζει τις δυνατότητες (οικονομικές και τεχνικές) επέκτασής της και στο σιδηροδρομικό δίκτυο αξιοποιώντας την εμπειρία της. Εξηγεί δε ότι ήδη η εταιρεία συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία μιας νέας γραμμής ελαφρού μετρό στην πόλη της Ιερουσαλήμ.

 Επίσης ανακοινώνει ότι αυτή την περίοδο εξετάζεται από την ΣΤΑΣΥ η στοχευόμενη αναβάθμιση υποσυστημάτων των συρμών της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) που έχουν εξαντλήσει το όριο της ζωής τους, με τρόπο ώστε αυτός να παραταθεί για τουλάχιστον 15 με 20 χρόνια.

 Παράλληλα εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό του Πειραιά και η μερική υπογειοποίηση της.

Πηγή: Real.gr –

ΣΧΟΛΙΑ