Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018
20 C
Πάτρα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σίγουρος ότι θα βρει κι άλλους αποστάτες είναι ο Ζόραν Ζάεφ Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: «Κόκκινο» το ντέρμπι του βόλεϊ. Έξαλλοι με τη διαιτησία οι «πράσινοι» Σύλληψη αρχιφύλακα στη Σάμο για συμμετοχή σε κύκλωμα διακίνησης μεταναστών «Τρελός» με τον Παναθηναϊκό ο Παππάς. Στο γήπεδο για το ματς με τον Ολυμπιακό στο βόλεϊ Κραυγή αγωνίας φοιτητών του ΑΠΘ: Φοβόμαστε-Η διακίνηση ναρκωτικών γίνεται μέρα μεσημέρι Σε ακριτικά νησιά του ΒΑ Αιγαίου το πλοίο ΓΥ του ΠΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ για παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας στους κατοίκους Μπλατ: Να είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι με την Μακάμπι Ο Μ. Βαρβιτσιώτης κατά της κυβέρνησης για την απομάκρυνση του διευθυντή της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης Σταθάκης: Καταργείται η Χρέωση Προμηθευτή και το Τέλος Λιγνίτη – Σημαντικά οφέλη για παραγωγούς, προμηθευτές και νοικοκυριά Νέες θλιβερές πρωτιές για την χώρα σε κατανάλωση & επενδύσεις ΑΕΚ – Μπάγερν, Ουζουνίδης: «Πρόκληση το ματς. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί» H μνηστή του Κασόγκι υπό 24ωρη αστυνομική φρούρηση στην Τουρκία

Μετρό: Αναβαθμίζονται τα εκδοτικά μηχανήματα παλιότερης τεχνολογίας – Στο 12,5% η μηνιαία αύξηση των εσόδων

Μετρό: Αναβαθμίζονται τα εκδοτικά μηχανήματα παλιότερης τεχνολογίας – Στο 12,5% η μηνιαία αύξηση των εσόδων

Καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών του μετρό θα φέρει η αναβάθμιση των εκδοτικών μηχανημάτων παλαιότερης τεχνολογίας δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ Γιώργος Θωμόπουλος. Όπως λέει έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές διαλειτουργικότητας, οι οποίες ήταν επιτυχής.

Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο το πρόβλημα με τις ουρές εντοπίζεται, σε αυτή τη φάση, στις πρώτες ημέρες κάθε μήνα όταν οι επιβάτες σπεύδουν μαζικά να ανανεώσουν τις κάρτες ή τα πολλαπλά εισιτήρια που χρησιμοποιούν.

 Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι τα μηνιαία έσοδα απο την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν αυξηθεί κατά 10 με 12,5% ακολουθώντας αυξητική τάση.

 Επιβεβαιώνει ότι η ΣΤΑΣΥ εξετάζει τις δυνατότητες (οικονομικές και τεχνικές) επέκτασής της και στο σιδηροδρομικό δίκτυο αξιοποιώντας την εμπειρία της. Εξηγεί δε ότι ήδη η εταιρεία συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία μιας νέας γραμμής ελαφρού μετρό στην πόλη της Ιερουσαλήμ.

 Επίσης ανακοινώνει ότι αυτή την περίοδο εξετάζεται από την ΣΤΑΣΥ η στοχευόμενη αναβάθμιση υποσυστημάτων των συρμών της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) που έχουν εξαντλήσει το όριο της ζωής τους, με τρόπο ώστε αυτός να παραταθεί για τουλάχιστον 15 με 20 χρόνια.

 Παράλληλα εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό του Πειραιά και η μερική υπογειοποίηση της.

Πηγή: Real.gr –

ΣΧΟΛΙΑ