Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018
28 C
Πάτρα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αντώναρος: Νίκο Παπανδρέου «βλέπει» για επόμενο πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ Κατά 30% αυξήθηκαν οι τουρίστες στα Καλάβρυτα μετά τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πατρών Πάτρα: Μαγείρευαν και αναστάτωσαν την Πυροσβεστική Η απόφαση του Αρχηγού της ΕΛΑΣ για τον φρουρό της πρεσβείας του Ιράν, μετά τον χαμό της συζύγου του Tριπλό «όχι» της Super League στην ΕΠΟ Στους 36 ανέρχονται οι συλληφθέντες το τελευταίο 24ωρο στη Θεσσαλονίκη Επιδημία χολέρας σαρώνει τη Νιγηρία -100 νεκροί σε δύο εβδομάδες Ζάκυνθος: 22 συλλήψεις σε επιχείρηση της υποδιεύθυνσης Οργανωμένου Εγκλήματος Αττικής Από την Ρεάλ Μαδρίτης στην κορυφή των τσαρτς «Έφυγε» από την ζωή ο 21χρονος διαιτητής που είχε καταρρεύσει στα τεστ για την Γ΄ Εθνική Νικολόπουλος σε Κατσιφάρα για Μίνι Περιμετρική:Το γελοίο, φίλτατε, “φονεύει”! «Παγώνει» η μετακίνηση του φρουρού της πρεσβείας του Ιράν μετά την απώλεια της συζύγου του

Γαβρόγλου: Το κουδούνι στις 9 θα είναι καλό για την εκπαίδευση

Tο πιστοποιούν επιστημονικές μελέτες

Τους λόγους που επιβάλλεται να χτυπάει το πρώτο κουδούνι στις 9.00 το πρωί στα σχολεία ανέλυσε  ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας το βράδυ της Πέμπτης στην ΕΡΤ. «Είναι σημαντικό θέμα να αναβαθμίσουμε το απολυτήριο. Είναι ευκαιρία και στοίχημα για όλους μας», είπε

Παράλληλα, σημείωσε για μια ακόμη φορά ότι η λύση που έχει προταθεί προέρχεται από την ανάγκη επίλυσης του προβλήματος ανυπαρξίας της Γ’ λυκείου. «Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή Γ’ λυκείου. Το σχολείο έχει γίνει πάρεργο του πανεπιστημίου», σχολίασε.

Ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι το 2020 οι εισακτέοι στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα έχουν μπροστά τους μία «εντελώς νέα αρχιτεκτονική των πανεπιστημίων», με αναδεδειγμένο τον μορφωτικό τους ρόλο.

Απαντώντας στην κριτική του προέδρου της ΟΛΜΕ, Νίκου Παπαχρήστου σχετικά με τον κίνδυνο εμφάνισης φαινομένων βαθμοθηρίας και φροντιστηριοποίησης της Γ’ λυκείου, σημείωσε ότι «ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δε μπορεί να λέει ότι τα μέλη του είναι επιρρεπή σε πιέσεις», καθώς επίσης και ότι «το φροντιστήριο διδάσκει τεχνικές για να περνάνε τα παιδιά τις εξετάσεις, ενώ το σχολείο έχει σκοπό να μορφώνει τα παιδιά».

Αναφερόμενος στην κατάργηση των Λατινικών από τις Πανελλαδικές και απαντώντας στην Τασούλα Καραγεωργίου, πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων, η οποία έκανε λόγο για «χωρίς περίσκεψη εξαγγελία», σχολίασε ότι «δεν έχει ακουστεί κανένα επιχείρημα υπέρ της διατήρησης του μαθήματος».

«Δε λέμε ότι τα λατινικά δεν χρειάζονται», ξεκαθάρισε. «Θέλουμε να προστατέψουμε την αξιοπρέπεια κάποιων αντικειμένων. Για να αλλάξει η διδασκαλία των λατινικών πρέπει να αλλάξει μία ολόκληρη νοοτροπία», είπε και πρόσθεσε ότι τα Λατινικά μπορούν «να διδάσκονται εκεί που χρειάζονται».

Για τη νέα σχολική χρονιά, επανέλαβε ότι είναι σημαντικό κάθε χρονιά να ανοίγουν τα σχολεία με καλύτερες προϋποθέσεις, ενώ σχετικά με το ζήτημα της στέγασης των αναπληρωτών, σχολίασε ότι θα πρέπει «να δουν και οι τοπικές κοινωνίες πώς θα λύσουν το θέμα της στέγασης των εκπαιδευτικών και των φοιτητών».

Εξάλλου, για την αλλαγή της ώρας έναρξης των μαθημάτων, από τις 8:15 στις 9:00, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι θα είναι «καλό για την εκπαίδευση, μετά για τους μαθητές και μετά για τους γονείς». «Το πιστοποιούν και επιστημονικές μελέτες», είπε.

Τέλος, τάχθηκε υπέρ της ενίσχυσης των διακριτών ρόλων Εκκλησίας-Πολιτείας, «ώστε κάθε θεσμός να ξέρει τα όριά του» και τάχθηκε υπέρ της διατήρησης της πρωινής προσευχής — «μέρος του πολιτισμού και της κουλτούρας μας», είπε.

 

Πηγή: Real.gr –

ΣΧΟΛΙΑ