Συναίνεση για την υλοποίηση της Πατρών-Πύργου… με επίθεση σε Σπίρτζη

Επιτροπή θα παρακολουθεί τις εξελίξεις – Όσα ειπώθηκαν στη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου

«Δεν είμαι ούτε διαιτητής εργολάβων, ούτε λογιστής σε γραφεία των Βρυξελλών ή των Αθηνών. Θέλω το καλύτερο για τον τόπο μου και γι’ αυτό αγωνίζομαι» τόνισε μεταξύ άλλων χθες, κατά τη διάρκεια του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, στο οποίο κυριάρχησε η υλοποίηση της Πατρών-Πύργου, ο περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης.

Οι μετέχοντες στη συνεδρίαση εξέφρασαν την αγωνία τους για την πορεία εξέλιξης των έργων. Δεν έλειψαν οι μικροεντάσεις και οι διαξιφισμοί, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν «εκτροχιασμοί»…

Η περιφερειακή αρχή, μέσω του προέδρου του Συμβουλίου, Τ. Παπαδόπουλου, πρότεινε τη σύσταση γνωμοδοτικής επιτροπής διαρκούς παρακολούθησης του έργου, πρόταση η οποία υιοθετήθηκε από την πλειοψηφία του σώματος.

Ο πρώην περιφερειάρχης και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Απ. Κατσιφάρας αφού έκανε ένα σύντομο απολογισμό του πως το έργο έφτασε έως το σήμερα σημείωσε ότι η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή είχε ως μόνιμη διεκδίκηση της την ολοκλήρωση του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου της Ολυμπίας Οδού, υποστηρίζοντας πως το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί, χωρίς ωστόσο να προκρίνει κάποια λύση (πριν λίγο καιρό τασσότανυπέρ των 8 εργολαβιών).

Ιδιαίτερα καυστικός και ο Κώστας Σπηλιόπουλος επικεφαλής της παράταξης «Δυτική Ελλάδα Μπροστά» ο οποίος επεσήμανε ότι όλοι θα ήθελαν να υλοποιηθεί «χθες» το έργο αλλά από τις οκτώ μόλις οι πέντε εργολαβίες έχουν συμβασιοποιηθεί και οι υπόλοιπες τρείς είναι «αίολες». Μάλιστα ο Κ. Σπηλιόπουλος υπογράμμισε ότι πράγματι η καλύτερη λύση είναι η συνέχιση της σύμβαση παραχώρησης με την Ολυμπία Οδό παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο θα αύξανε το κόστος υλοποίησης του έργου το οποίο όμως έχει την προοπτική να φτάσει έως την Αρχ. Ολυμπία.

Από την πλευρά του ο Βασίλης Χατζηλάμπρου επικεφαλής της παράταξης «Αντίσταση Πολιτών Δυτικής Ελλάδας» έθεσε ζήτημα Νότιας Χάραξης τονίζοντας ότι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος δεν μπορεί να κόβει στα δύο οικισμούς αλλά και να μην συνδέει τη βιομηχανική ζώνη της Πάτρας με το νέο δρόμο.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΦΑΡΜΑΚΗ ΣΕ ΣΠΙΡΤΖΗ

«Ο προηγούμενος υπουργός Υποδομών έκανε το μεγαλύτερο κακό, όχι μόνο γιατί κομμάτιασε τον δρόμο με αποτέλεσμα να λήξει η θητεία του και ακόμα να έχουν μείνει ορφανές εργολαβίες αλλά και γιατί αυτοδιαψεύστηκε δεκάδες φορές σε όλα τα χρονοδιαγράμματα που έβαζε. Λίγο πριν τις περιφερειακές εκλογές με αποκάλεσε «Μαυρογυαλούρο» και «Πουαρό» γιατί… τόλμησα να πάω στο εργοτάξιο που ο ίδιος επισκέφθηκε για να κηρύξει τη δήθεν έναρξη των εργασιών Μεγαλοβδομαδιάτικα. Και το οποίο, βέβαια, βρήκα άδειο και έρημο… Περίσσιο το θράσος του, μνημειώδης όμως πλέον και η «κούφια» θητεία του», είπε ο Ν. Φαρμάκης.

ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΠΛΗΝ ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Υπέρ της συναινετικής διεκδίκησης για την ολοκλήρωση του έργου τάχθηκε η πλειοψηφία των δημάρχων της Ηλείας, εκτός από του Πύργου, Τ. Αντωνακόπουλο, που εξακολουθεί να τάσσεται υπέρ της δημιουργίας πανηλειακού μετώπου και τη συνέχιση του έργου με το καθεστώς της πολυδιάσπασης. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ

ΣΧΟΛΙΑ