Συνάντηση του Νίκου Οικονομόπουλου με τον κ. Δήμαρχο Πατρέων για το κυκλοφοριακό

Συνάντηση ενημέρωσης και κατάθεσης απόψεων με τον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη είχε χθες  το απόγευμα (13/3/2018) ο Επικεφαλήςτης Δημοτικής παράταξης «ΠΑΤΡΑ ΔΥΝΑΤΗ» κ. Νίκος Οικονομόπουλος, με θέμα συζήτησης το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και το ζήτημα της Κανακάρη.

Πραγματοποιήθηκε αναλυτικός και εποικοδομητικός διάλογος για όλα τα θέματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό της Πάτρας, τόσο για το ιστορικό κέντρο, όσο και εκτός αυτού, σε συνάρτηση με τις αλλαγές που πρόκειται να συντελεστούν στο μέλλον, ενώ τέθηκαν επί τάπητος όλες οι παράμετροι (αστικές συγκοινωνίες, νέες ανάγκες που θα προκύψουν, εναλλακτικές για τη στάθμευση, δυνατότητα μετάβασης πολιτών από το ένα σημείο στο άλλο κ.α.).

Στη διάρκεια της συνάντησης, μεταξύ άλλων, ο κ. Οικονομόπουλος τόνισε τα εξής:

 

«Είναι γεγονός ότι στο θέμα της Κανακάρη υπήρξε λάθος σχεδιασμός εξ αρχής. Και αποτελεί μείζονα αναγκαιότητα η πραγματοποίηση ημερίδας, όπως και οι διαφωνούντες κάτοικοι έχουν ζητήσει, προκειμένου να μιλήσουν οι ειδικοί.

Προκειμένου, δηλαδή, οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να τοποθετηθούν επί του θέματος και να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα. Και ως εκ τούτου, να καταλήξουμε στην πλέον ασφαλή και κοινά συμφέρουσα επίλυση του ζητήματος.

Μίνι περιμετρική και Κανακάρη πρέπει να λύσουν τα προβλήματα της πόλης και όχι να επιβαρύνουν, εν τέλει, την κατάσταση.

Και αυτό πρέπει να γίνει το ταχύτερο. Επισημαίνοντας ότι δεν πρέπει η Κανακάρη να μετατραπεί σε… οδό στάθμευσης οχημάτων, όπως άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της οδού Αγ. Γεωργίου, όπου παρά την διάνοιξη καταλήξαμε σε ένα έκτρωμα άναρχης στάθμευσης αυτοκινήτων που καλύπτουν τουλάχιστον ένα ρεύμα κυκλοφορίας και όλο αυτό οδήγησε ακόμα και στο να θρηνήσουμε θύματα».

 

Πρόταση για επέκταση πεζοδρομίων σε Αγ. Γεωργίου και αλλού

«Για την προαναφερθείσα περίπτωση,(Αγ. Γεωργίου), η παράταξη «ΠΑΤΡΑ ΔΥΝΑΤΗ» έχει συγκεκριμένη πρόταση, που προβλέπει την επέκταση των πεζοδρομίων με ανάλογη ανάπλαση (δενδροφύτευση, παγκάκια κ.α.) έτσι ώστε να εξασφαλιστεί μόνον η ροή οχημάτων.

Το ίδιο (επέκταση πεζοδρομίων) προτείνουμε να εφαρμοστεί και σε κάθετους δρόμους του κέντρου της πόλης, αρχής γενομένης από τις οδούς Φιλοποίμενος και Βότση ώστε να αποκτήσουμε συνείδηση ευέλικτης κυκλοφορίας.

 

Σχέδιο σε τρεις φάσεις – Σχέδιο για το παρόν και το μέλλον…

«Είναι μείζονος σημασίας στο θέμα του κυκλοφοριακού ναδηλώσω ότι πρέπει μέσα από οργανωμένη και συντονισμένη προσπάθεια να καταλήξουμε σε ένα σχέδιο που δεν θα βασίζεται σε αποσπασματικά μέτρα που κάθε φορά θα δημιουργούν άλλα προβλήματα τα οποία θα τρέχουμε να λύσουμε, ενίοτε στο… πόδι, αλλά θα προβλέπει συλλογικά και σε βάθος χρόνου την ρύθμιση της κυκλοφορίας στην Πάτρα, με πρόβλεψη για τις όποιες αλλαγές συντελεστούν στις επόμενες δεκαετίες.

Το σχέδιό μας απαρτίζεται από τρεις φάσεις: Στην Α’  φάση, συζητάμε με τον κ. Δήμαρχο όλα όσα μπορούν άμεσα να γίνουν, από μελέτες και προσπάθειες προηγούμενων χρόνων. Στην Β΄ και Γ΄ φάση, η προαναφερθείσα, μέσα από συντονισμό και οργάνωση, προσπάθεια θα οδηγήσει  μόνη της τα ανακύπτοντα προβλήματα σε λύση.

Αρκεί να μιλάμε για ένα σχέδιο που θα υλοποιείται σε σταθερή συνέχεια, ανεξάρτητα από τις όποιες αλλαγές επιφέρουν στην διοίκηση του Δήμου μελλοντικές Αυτοδιοικητικές εκλογές».

 

Θέμα καθαριότητας και εργοστασίου, με οφέλη για Δήμο και δημότες

«Με την ευκαιρία της επισήμανσης για ανάγκη βελτίωσης του κυκλοφοριακού προβλήματος με διάφορες παρεμβάσεις δεν θα πρέπει να ξεχνούμε, πέραν των αναπλάσεων, και την καθαριότητα της πόλης.

Δηλαδή, δεν θα πρέπει να ξεχνούμε την  μόνιμη και οριστική λύση της διαχείρισης των απορριμμάτων μέσα από ένα σύνολο προτάσεων, με κυριότερη αυτή της κατασκευής ενός εργοστασίου καύσης των απορριμμάτων, με αυταπόδεικτα ωφελήματα για τους συμπολίτες μας, αλλά και τα ταμεία του Δήμου από συνεργασίες με όμορους Δήμους στο θέμα αυτό.

Ορισμένα παραδείγματα είναι:

Πρώτον, η δυνατότητα παραγωγής βιοκαυσίμου που θα επιλύσει το πρόβλημα θέρμανσης όλων των σχολείων και ιδρυμάτων. 

Δεύτερον, η έξυπνη συνλειτουργία μικρής μονάδας κονιορτοποίησης των ελαστικών θα μπορούσε να παράξει την πρώτη ύλη για την δημιουργία, σε δεύτερο χρόνο, μιας επιχείρησης κατασκευής αντιολισθητικών πλακών, τόσο για την κατασκευή πεζοδρομίων, όπως αναφερθήκαμε, όσο και για να αποτελέσει (το παραγόμενο προϊόν) ένα χρήσιμο εργαλείο με πολλαπλά οικονομικά οφέλη για τον Δήμο, δεδομένης της χρηστικότητας του προϊόντος και σε άλλες πόλεις».

ΣΧΟΛΙΑ