Αυτός είναι ο δεύτερος επιβάτης του μοιραίου Τσέσνα

Με καταγωγή από το Ξυλόκαστρο 51 χρόνων με οικογένεια

Την ώρα που τα δημοσιεύματα για τον Σωτήρη Αντωνόπουλο, πιλότο του μοιραίου Τσέσνα που έπεσε κοντά στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων διαδέχεται το ένα το άλλο, κανένας δεν έχει αναφερθεί στον εκπαιδευόμενο που ήταν μαζί του.

Και οι δύο επέβαιναν στο αεροσκάφος που εκτελούσε τη διαδρομή Μέγαρα-Καλάβρυτα-Μέγαρα και αγνοείτο από τις 17:15 το απόγευμα της Κυριακής.

Τελικά το πρωί της Δευτέρας, τα συντρίμμια του αεροσκάφους, εντοπίστηκαν από ελικόπτερο Agusta Bell της Πολεμικής Αεροπορίας.  Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο μηχανικός του ελικοπτέρου που κατέβηκε στο σημείο δεκαπέντε λεπτά μετά τον εντοπισμό του τσακισμένου αεροσκάφους ανέφερε ότι οι δύο πιλότοι ήταν απανθρακωμένοι!

Ο εκπαιδευτής ήταν 32 ετών, εν ενεργεία πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας με πολλές ώρες πτήσης σε ελικόπτερα Super Puma και σε ελαφρού τύπου αεροσκάφη αλλά και εκπαιδευτής  στην Αερολέσχη Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece με έδρα την Άρτα και παράρτημα τα Μέγαρα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες ο εκπαιδευόμενος, λεγόταν Νίκος και ήταν 53 ετών. Ήταν μέλος της Αερολέσχης Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece με καταγωγή από το Ξυλόκαστρο Κορινθίας. Ήταν παντρεμένος, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ενώ είναι επιθυμία της οικογένειάς του να μην δημοσιοποιηθεί το επίθετό του.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με υπεύθυνο λειτουργίας της Αερολέσχης Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece, ο οποίος σημείωσε μεταξύ άλλων  «Το αεροσκάφος δεν έπεσε από μηχανική βλάβη όπως έχει ακουστεί αλλά και αναπαραχθεί από διάφορα sites. Το αεροσκάφος έπεσε από καιρικά φαινόμενα και από ισχυρά καθοδικά ρεύματα. Ήταν ένα καινούργιο αεροσκάφος, είχε αγοραστεί πρόσφατα και δεν είχε μηχανικά προβλήματα. Ήταν καλοσυντηρημένο.

Ήταν ένα αεροσκάφος του οποίου ο κινητήρας είχε ελάχιστες ώρες λειτουργίας. Λόγω του ανάγλυφου του εδάφους στο σημείο που έπεσε το αεροσκάφος, δημιουργήθηκαν πιθανώς, κάποια καθοδικά ρεύματα, με αποτέλεσμα να έχει έντονη καθοδική τάση και το αεροσκάφος. Λόγω των εν λόγω δύσκολων συνθηκών, ήταν πέρα από τις δυνατότητες του χειριστή αλλά και του αεροσκάφους να ανταπεξέλθουν», σημείωσε ο υπεύθυνος

ΣΧΟΛΙΑ